środa, 16 lipca 2014

8.

One Day - One song!
Gotye - Smoke and Mirrors

Piosenka co prawda miała być inna, ale padło w ostateczności na Gotye!
Ostatnio przeglądam sporo stron internetowych, które zawierają specjalnie oznakowaną zakładkę "inspiracje"...
Nigdy bym nie przypuszczała, że podziała to na mnie, albowiem jestem mało kreatywną osobą, za to szalenie oddaje się pracy, jeżeli już na coś wpadnę.
Ale nie w tym rzecz. Ostatnio przeglądając jedną z takich właśnie zakładek trafiłam na coś wyjątkowo sympatycznego! Nie wiem dlaczego, ale spodobało mi się to niesamowicie i wpisałam sobie to na listę "must have" w moim własnym domku, którego wnętrze zaaranżuję w stu procentach SAMA. Och, ile to jeszcze lat, ale plany są po to by je z czasem realizować.
Zapraszam więc kiedyś na... śniadanie z uśmiechem. :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz